İlk paylaşım, ilk heyecan :)

 

MERHABA!

     Öncelikle, uzun zamandır aklımda olan bu blog sonunda oluşturuldu! :) İçeriğinde sevdiğim her şey olacak, ama en çok da büyük ilgi alanım kitaplar ve kozmetik ürünler yer kaplayacak. Kimseyi sıkmadan beğendiğim ayrıntıları paylaşarak karşılıklı mutlu ve memnun olmamızı umuyorum ve hoş geldiniz, diyorum :)

Ve asıl konumuza başlıyoruz;

     Kokular,renkler,giyim-kuşam nasıl kişiselse elbette kitaplar da öyledir. Bu yüzden sevdiğim ve sevmediğim kitaplarla kimseyi etkilemek istemem. Ama bu yazıda zaten çok sevdiğim bir kitap var :)
    
     Ayşe Kulin'in bu yazın başlarından yayımladığı kitabı Dönüş'le malesef çok geç tanıştım. Çünkü okuma listem dolup taşmıştı. Ancak ona sıra gelip de kitabı elime aldığım an hem kapak hem de sayfaların geçişi kendini hemen bana sevdirdi. Kitabı okudukça içine daha da hapsoldum ve bir baktım ki bitmiş.
    
     Dönüş, bizi hızla bir hikayenin içine sokuyor ve 'şimdi ne olacak?' derken bir bakıyoruz ki bitiyor:) Ana karakter Derya'nın şans eseri öğrendiği gerçeklerle ailesinin ve kendi hayatının ne yönde değiştiğini siz de kitaba başlayınca görecek ve eminim ki bu kitabı seveceksiniz! :)



 

kozelp Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template