The Balm / Nude Tude Far Paleti

İyi akşamlar!
Bugünün paylaşımı The Balm adlı markanın Nude Tude far paleti hakkında olacak.
 
 

Uzunca bir süredir far paleti edinmeyi düşünüyordum. Açıkçası aklım da hep The Balm'ınkilerdeydi. Ancak Balm Jovi ve Nude Tude paletleri arasında gidip geliyordum. Daha sonra ani bir kararla Nude Tude'u almayı seçtim. Balm Jovi paletinde ruj,aydınlatıcı ve allık da olduğu için onun çok da bana göre olmadığı düşündüm. Çünkü benim aradığım daha fazla far seçeneği olan bir paletti. Nude Tude'da da soft renklerin olduğunu görünce kararımı verdim ve Gratis'ten bayrama özel %50 indirimle palete sahip oldum. Nude Tude far paletinin indirimsiz haliyse 59 TL.
 

Son fotoğraftaysa paletteki renkleri daha net görebilirsiniz. Renklerin hepsini tek tek cildimde denedim ve kutudaki renklerini direkt verdiklerini fark ettim. Bu yüzden benden bir artı puan daha alan Nude Tude'un yalnızca sürerken toz toz dökülmesi beni üzdü. Ancak dökülme da fırçadaki fazlalığı alınca daha az oluyor. Yani, benim için çok da büyük bir problem oluşturmadı.
 

 

kozelp Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template