The Balm '' Down Boy ''


MERHABA!

Bugünün yazısı The Balm'ın '' Down Boy '' adlı allığıyla ilgili :)


     Pembe, en sevdiğim renk olduğu halde uzun zamandır pembe allığa karşı mesafeliydim. Fakat şu sıralar hep aklımda pembe allık edinmek vardı. The Balm'ın da bu güzel ambalajlarına daha fazla karşı koyamayıp Down Boy'u biraz tereddütlü de olsam satın aldım :)


     The Balm'ın pembe tonlarındaki allıklarından en çok Down Boy ilgimi çekti. Çünkü piyasadaki pembe allıklarla kıyasladığımda renginin uçuk oluşu ve doğallığı benim için bir artıydı.

     Sonuç olarak, ben bu allığa tüm pembe allık soğukluğuma rağmen bayıldım. Tende de aynı kutusundaki gibi uçuk pembe duruyor ve bazı pembe allıklar gibi hiç de yapay durmuyor :) (Yakın zamanda sizlerle ciltteki görüntüsünü de paylaşacağım.)
    
     The Balm ürünlerini ve özellikle de Down Boy'u Gratis mağazalarından satın alabilirsiniz. Üstelik Down Boy sadece 27 TL :)
 

kozelp Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template