Rimmel London BB Cream vs Maybelline New York Affinitone Foundation

Herkese iyi bayramlar! :)
Bugünün yazısı küçük bir pişmanlık üzerine olacak. İlk olarak; fotoğrafta gördüğünüz iki ürünü de çok seviyorum, bunu söyleyeyim. Ancak ufak bir sorun var :)


Rimmel London'ın BB kremini yazın sonlarına doğru, yani cildim bronzken almıştım. Normalde beyaz tenli biri olarak yazın ellerim ve ayaklarım çok bronzlaşır. Ben de bu BB kremi alırken elimin üzerinde denemiş ve büyük hatayı yapmıştım! Ellerimin üzeri bronz olduğu için kremin açık tonunu uyduramamış bu yüzden 'medium' yani 'dark'ını almıştım. Malesef düştüğüm bu büyük hatadan dolayı yüzüme sadece bir iki kez uygulayabildim. Ancak, Rimmel London'ın BB kreminin bir güzel yanı var: Harika yoğun ve denediğim diğer birkaç BB kreme göre harika kapatıcılık sağlıyor. Bu yüzden bir şekilde kullanıp değerlendirmek isteyince elimde mevcut bulunan Maybelline New York Affinitone fondötenle karıştırmayı denedim. Fondötenin bu rengi cildime tam uyuyor. (14 Creamy Beige) Hatta bu fondötenin diğer bir güzel yanı da cildin rengiyle neredeyse bire bire eşitlenmesi. Fakat, Rimmel London BB kreme göre kapatıcılığı çok çok az ve su gibi, yani yoğun da değil.


Elimin üzerinde gördüğünüz gibi; soldaki Rimmel London BB krem, sağdakiyse Maybelline New York Affinitone fondöten. Belki ikisinin de olumsuz yönlerini birbirlerine karıştırıp kullanınca yok ederim diye düşündüm. Ancak yüzüme sürdüğümde hiçbir ton farkı olmadı; yine koyu kaldı. Ve malesef, ben kara kara bu çok sevdiğim medium BB kremi ne yapacağımı düşünüyorum. Fikri olan ????

-Rimmel London BB krem; sadece Watsons mağazalarında satılıyor. Fiyatı 15 TL gibi bir şeydi.
-Maybelline New York Affinitone fondöteni birçok kozmetik mağazasında bulabilirsiniz ve fiyatı 20 TL civarı.
 

kozelp Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template